Cigrons.

Encara està calent el punt del sofà on estaves estirada. Fa un moment dormies plàcidament mentre una guerra es succeïa després d’una altra a la televisió. Pel·licules, telenotícies, programes del cor, quina diferència hi ha? Al final t’has avorrit i se t’ha endut la son.

Respiraves profundament. Tranquil·la, serena, guapa, bonica. Descansaves aliena al que passava al teu volant. Aliena a la meva mirada damunt teu. El teu ventre, el meu ventre, avançava i reculava al ritme de la teva respiració. És diumenge al vespre amb la tensió prèvia a l’inici del dilluns. Notant com les hores fugen a la velocitat de la llum a través de les ombres del menjador.

Tot és plàcid i dins el teu úter encara hi tens només un cigró. Encara no ho sap ningú. Només tu i jo. Un secret que seguirem mantenint fins que ja no puguem amagar-ho més.

Anuncis

Un pensament sobre “Cigrons.

  1. M’he cansat d’esperar no sé ben bé què i he marxat cap al llit. Fa uns moments em feia l’adormida al sofà. Tu semblaves molt interessat en el que feien a la televisió. Dic semblava perquè imagino que, en el fons, no t’interessava i deuries estar pensant en altres coses. Com sempre. Jo esperava un moviment teu, un gest, una paraula.

    Ja a l’habitació, i sentint la televisió de fons, t’espero amb el llum de la tauleta de nit obert. Saps que m’agrada fer l’amor només amb el llum de la tauleta de nit. I saps que quan t’espero al llit només amb aquest llum obert, significa que desitjo tenir-te a prop, notar les teves carícies, sentir-te dins meu. Tot i el cansament del diumenge al vespre, previ a la rutina que s’inicia cada dilluns, desitjo fer l’amor amb tu. Avui més que mai.

    No t’he dit res encara perquè no sé com fer-ho. Aquesta setmana he sagnat molt, i podria ser que hagués perdut el nostre cigró. Sí, vaig pensar que mentre no tingués nom li diria cigró, igual que tu. Però potser ja no té importància.

    Avui et necessito més que mai.

Deixa un comentari

