Queda’t prou a prop.

Queda’t prou a prop.

Per si mai tinc una urgència.
Per si mai he de parlar.
Per si mai he de plorar per tornar a començar.
Per si mai defalleixo i les cames em paren i no volen continuar.
Per si mai tinc una ferida que torna a sagnar.
Per si mai se’m gela l’existència.
Per si mai es cansa una vida i se li acaba l’alè.
Per si mai m’ofega el nus de la gola que de tant en tant m’apreta i no em deixa pensar.

Per si mai necessito una ma amiga que em faci mirar a un altre costat.
Per si mai vull que em facin riure.
Per si mai de cop tot es fa massa complicat.

Anuncis

Deixa un comentari

