Foc, cala foc a tot arreu.

Vaig sintonitzar els horrors que es trobaven dins el meu cervell.
Vaig sentir com una veu deia: “cala foc a tot arreu”.

I maleint el teu vaig destrossar el meu món,
I en un minut, ja veus, vaig destrossar el meu món.

Cala foc a tot arreu. A les penúries que t’envaeixen, els dolors constants, la soledat que fa anys que s’acumula i no vol sortir. A l’amor que va marxar i no tornarà i al que encara no ha arribat. A un món que s’estimba i tu no hi pots fer res. Als que malgasten temps i esforços en crits, foteses i vides sense importància mentre en un altre hemisferi de tota aquesta força en farien vida. A la soga que et bloqueja i no et deixa avançar, que estira i estira i no et mata. A les persones que no t’aporten res, i a les que et volen aportar només superficialitats. Als ulls inflats, rojos i plorosos. A les galtes irritades. A l’edredó que et tapa quan et vols protegir del món. A l’espera que fa anys que dura. Als somnis que tenies i que es van trencar. A la vida que vivies i que es va acabar. A tot arreu, a tot arreu. Que tot quedi reduït a cendres, que no quedi res. No caldrà renéixer. Cala foc a tot arreu, i després ja veurem.

Anuncis

2 pensaments sobre “Foc, cala foc a tot arreu.

  1. m’encanta aquesta cançó, aquest grup… els vaig conèixer a través d’un reportatge del 30 minuts l’any passat, de casualitat, que feien concerts a cases de gent. els vaig buscar al myspace i em van encantar!!! i al cap de pocs mesos van tocar al meu poble en un festivalillo d’estiu i són mel.

    1. Jo els vaig sentir una vegada a la ràdio sense saber que eren ells i després una amiga m’en va parlar així que tantes senyals volia dir que els havia d’escoltar ben atentament! Dilluns vaig anar a veure’ls a Luz de Gas i em van encantar! Entren molt profundament!!

Deixa un comentari

