Google i polseres vermelles

Avui mirant les estadisitiques del blog he descobert que algú hi havia entrat buscant polseres vermelles. Aleshores he posat “polseres vermelles” al google i m’he trobat que de les dues primeres pàgines, el meu blog és la última entrada! No sé molt bé com funciona això, però ser entre les primeres pàgines del google, encara que molt probablement sigui momentàni, mola una mica, no?

Anuncis

5 pensaments sobre “Google i polseres vermelles

  1. Hi ha que viu d’aconseguir les primeres posicions. Es curiós perquè en el teu cas no sembla ni tan sols que hagis afegit la teva web als motor de búsqueda…ens hauràs d’explicar com ho has fet 😛

    1. De fet, sí que esta afegida als motors de busqueda, ehehe. Però més que per escalar posicions, perquè si hi ha algú a la xarxa a qui pugui interessar el que escric… Doncs que m’hi trobi, no?

      Això de la 2a pàgina va ser totalment momentani, perquè ara ja no hi surto. 😛

      Gràcies per comentar!

  2. ei, jo no surto al google (o potser sí, unes pàgines més enrere, perquè només m’he entretingut a buscar fins la 4a pàgina), però el cert és que això de les polseres vermelles és un boom. des que vaig fer un post sobre la sèrie quan es va estrenar, que el nombre de visites al meu bloc s’ha disparat, a les estadístiques cada dia hi ha una 30 de persones que visiten aquella entrada referent a la sèrie. molt fort!!

Deixa un comentari

