Entrevista

Com vaig dir divendres, avui surt a RàdioRubí l’entrevista que em va fer en Jordi Rius del programa RubíBlogs.

Va ser molt interessant. Com a primera entrevista de la meva vida (hehe, ves a saber si n’hi haurà més…) va ser molt agradable!

Surt avui a les 15h i dura mitja horeta.

Si no la podeu escoltar a aquella hora i en teniu ganes (jo mateixa l’hauré d’escoltar en diferit…), podreu fer-ho entrant al grup de facebook de Rubiblogs, o a la pàgina web de RàdioRubí, a radio a la carta clicant a Arxiu o Podcast.

Espero comentaris! 😀

 

 

Anuncis

4 pensaments sobre “Entrevista

  1. Per fi he pogut escoltar l’entrevista. Va estar molt bé, tot i que va perdre qualitat el parell de cops que em vau anomenar :p

    Enhorabona i segueix endavant!

Deixa un comentari

