Estadístiques Amicals

Els récords de visites al meu blog han tingut sempre a veure, exceptuant en una ocasió, amb Els Amics de les Arts…

Alguns números:

Quan encara tenia el blog a blogspot, a l’antic unafullavoladora:

el dia 29 de juny en motiu del meu primer concert del 26 a Sant Cugat vaig fer la meva primera crònica, 23 visites.

El dia 4 de setembre després del meu primer concert multitudinari a Santa Coloma del dia 3, vaig fer la segona que m’en va dur 27.

El 6 de setembre vaig fer la del concert més físicament proper a Sant Quirze del 5 que va fer-ne 25

el 22 i 23 de gener en motiu de l’inoblidable Amics amb els seus Amics a St Cugat, passem a nombres més grans cadascun dels dies en vaig tenir 75! Val a dir que els Amics es van portar genialissimament i em van enllaçar a mi i a la Yaiza en el blog!

I finalment, ja a WordPress en motiu del finalissim concert de fi de gira al Palau de la música, arribo al màxim de visites que he tingut mai en la meva historia blogaire, a les 12 de la nit, 148 visites!

Esta clar que la cosa ha anat creixent per molts molts factors, primer, perquè a mida que ha anat passant l’any cada cop hi ha hagut més gent que ha començat a escoltar els Amics i per tant a buscar continguts, i com més gent busca, més gent troba (això malauradament no es pot aplicar al fet de buscar feina, o diners, o parella…). També que com més interès té el concert en si, més es vol llegir. A més, amb aquesta última s’incorpora un nou col·lega a la meva vida blogaire, el Twitter. He penjat el link allà, i molt probablement ha influit d’alguna manera…

En fi, la idea no era treure cap conclusió, només volia constatar un fet.

Els Amics de les Arts generen un muuuuunt de contingut a internet. Un muuuuunt de gent buscant, twitejant, interessant-se en el que es cou… I això, molt positivament per mi, encara que sigui només per un dia o dos de tant en tant, queda reflectit en els números “d’audiència” del meu blog.

Gràcies, Amics, pel 2.0 que us envolta…

Anuncis

Deixa un comentari

