Entrevista a Rubiblogs de Radio Rubí

Dimarts al matí, en Jordi del programa Rubiblogs de Radio Rubí em va escriure un missatge pel facebook proposant-me d’anar-hi a fer una entrevista. I vaig acceptar!

Així que avui per la tarda em faran l’entrevista!

Sortirà dilluns a les 15h.

L’anterior entrevistada va ser l’Arés Tubau que em va recomanar a mi, entre altres, per fer l’entrevista.

Em fa moltíssima il·lusió perquè vulguis que no és un reconeixement a una de les coses que es fan per amor a l’art…

Si m’escolteu el dilluns, feu-m’ho saber amb un comentari! ^^

Anuncis

2 pensaments sobre “Entrevista a Rubiblogs de Radio Rubí

  1. Dona, i tant que t’escoltarem! Potser en directe no, però en diferit segur que sí. Ho acaben penjant tot a la web de Ràdio Rubí! =)

    Per cert, t’ha quedat molt estupendo el disseny del bloc amb wordpress, eh!! Quan torni a tenir vacances, hauré de fer un pensament de trasllat… Tot i que enyoraria les meves “grageas de colores”

Deixa un comentari

