Soroll

Un dia faré un post amb un anàlisi profund de les paraules claus que la gent utilitza (n’hi ha de molt rares) i que els fa caure en el meu blog, però avui no em puc estar de comentar que:

Entre el 28 i el 29 de juny, he rebut 34 visites. Normalment en rebo moltes menys. Aleshores constato que només dues visites hi han arribat per paraules clau: “cala ratjada bilder” i “vidaclip” (aquest últim, per si no ho sabeu és una història en 6 parts que vaig escriure fa aproximadament un any). 
Llavors analitzo una mica. Què ha fet que tanta (tanta? xD) gent es decideixi a clicar sobre el meu link? Doncs evidentment el tema que presenta el títol del que vaig penjar. En aquest cas un post sobre Els Amics de les Arts. 
D’aquí arribo rapidament a una conclusió: Els Amics de les Arts venen, estan de moda. Tothom els vol a les seves festes majors, nits a la fresca i programes de ràdio. (i que duri!! que son “apostuflants”!)
Així que jo que he fet el meu post per amor (i amistat) a l’art, espero que tinguin moltes ocasions de trobar-se amb entrevistadors, programes i festes majors que els tractin bé, però no com a mercaderia per guanyar audiència o per guanyar vots a les seves respectives ciutats, si no com a artistes i currantes i super bons nois.
Aquest desig s’estén evidentment a qualsevol persona o grup de persones que facin una feina de cara al públic i amb un implicació de l’artisteo i creativitat, siguin escriptors, actors, cantants, pintors, escultors, poetes, ballarins… 
I és que no vull que em venguin merda amb les cançons que més m’estimo d’aquest món:

“Sona la cançó

que més m´estimo d´aquest món
però ara és per vendre,
ara vol vendre’m merda.”

(Soroll, Els pets) 

Anuncis

Deixa un comentari

