Sequera literària.

Des de fa un temps que que em trobo que la meva imaginació per escriure se m’escapa. Les idees corren, passen, i se’n van amb molta velocitat i no arribo mai a aferrar-ne una. Tot passa a una velocitat massa gran. No em concentro, tinc mil idees dins el meu cervell i no aconsegueixo centrar-me en una de sola.

Una mica com quan intentes atrapar l’aigua amb les mans i se t’escola. Per poder retenir-la has d’estrènyer fort els dits entre ells perquè no fugi. A mi m’està costant estrènyer les neurones. Perquè tinc tantes coses a les quals he de parar atenció que ja ni escric, ni pinto ni faig fotos.

Rebo massa informació al mateix temps. Com quan tens tres o quatre quadres davant els ulls i tots son tan genials, atraients, interessants que no saps quin triar primer. I per un moment tens un allau davant teu que no saps com controlar i fuges perquè no t’atrapi. Hauries de parar a respirar i tranquil·lament escollir un quadre per començar a delectar-te la vista, però el teu impuls va més ràpid i acabes perdent la oportunitat. Al final, no n’has pogut gaudir cap i te’n vas a la següent galeria on saps que et tornarà a passar exactament el mateix.

I així cada dia, mil idees, pensaments, històries i sensacions que es viuen i es queden allà. Sense expressar, sense ser compartides, sense créixer.

Espero amb impaciència el dia en que les muses facin un boom i em permetin d’escriure bones coses, pintar móns bonics i sentir fotos per tot arreu.

Mentrestant; que no em mori de sequera neuronal.

Anuncis

3 pensaments sobre “Sequera literària.

  1. Na tarda Yasmina!! M'encanta l'estètica del teu blog!! Les hª que passen i no romanen suposo que és perquè encara no els ha arribat l'hora pera ser escrites…només es presenten com a possibilitat per a que els contemplis per un proper demà…..podria ser no?Per cert….on puc trobar el teu Pluja? Salut i fins un altre!!A seguir escribint!!

Deixa un comentari

