deux-mil quoi?

Cap any és igual a l’anterior.

Cada any ens ensenya alguna cosa.

Jo he après que soc més forta del que creia.
I que en alguna coses una mica més dèbil.

He conegut la tristesa i l’alegria desbordant que ve just després.
Què és un any sense patiments ni aprenentatges?

He saludat per primer cop la independència,
i els companys que venien amb ella,
no poden ser millors.

He trobat el camí del que vull fer de la meva vida,
i oh yeah, encara no en sé el destí exacte,
però sé per on anar.

He crescut, no cap amunt, ni als costats,
si no endins.
Més forta, més conscient,
un xic més egoïsta,
prou com per no oblidar-me de mi mateixa.

El 2008 ha estat un any important,
el 2009 serà molt més gran.

El meu futur…
és en francès!

(continuarà…)
Anuncis

3 pensaments sobre “deux-mil quoi?

  1. Si em deixes possar un putet de sal d’humor, jo diria que 08 està ja vuit. i el 09 com que és nou, sabem cap a on ens portarà?salut i pau i amor i un poque de feli… i algun caleronet que dringui. Endavant que tenim muntanya per assolir. Anton.

Deixa un comentari

