bon jour a tout le monde!!!

Ja he tornat!!! I no és que tingués les piles descarregades eh, però trobo que les duc amb més ganes de fer coses que abans… Deu ser per les tremendíssimes i avorridíssimes hores que he passat amb la família… ^^ (què bona filla que sóc…)

Recordeu això??

Doncs… “estoy en ello…” que ho tinc abandonat des de fa bastant… em vaig quedar en la part de la cervesa…

Foto: d’un dels dies perfectes a Sant Martí… a la piscina… hmmm…
Puc notar en l’aire que m’envolta que demà escriuré una actualització d’aquestes una mica sensibles en que la gent parla del seu estiu com si fos el millor de la seva vida, com si fos insuperable… Encara que aquest estiu ni ha estat el millor de la meva vida, i serà clarament superable… Però bé… ha estat diferent… Conclusions per extreure…
🙂

“hagués estat molt bé fer vacances i viatjar per un estiu etern…”

Anuncis

Deixa un comentari

