Yasmines del món…

Doncs avui, després de descobrir que han fet una peli que es diu Un novio para Yasmina ( http://www.unnovioparayasmina.com/) m’ha donat per buscar Yasmines del món…

N’aniré buscant de tant en tant… i les aniré col·locant aquí… ^^

I per començar: Yasmina Alaoui (http://www.yasminaalaoui.com) Que no és la dona de la foto, si no la que ha pintat aquest cos tan xul·lo!!

Anuncis

3 pensaments sobre “Yasmines del món…

  1. Casualment, just després de llegir aquest post teu, he vist que una companya de carrera es diu Yazmina.Parlant d’homònims, resulta que una amiga meva va tenir un jefe que es deia exactament igual que jo, amb noms i cognoms. Cada cop que jo li enviava un e-mail li fotia un susto… Vaig a enviar-li un e-mail.Salut!

  2. bonica, nosaltres marxem demà ja cap a Bagà. 12 dies d’infart!! jeje passa’t-ho molt bé tu en els teus campaments, gaudeix-los!! un petó enorme!!

  3. sí, no ho sé, crec que escoltar una cançó en un determinat moment de la vida i escoltar-la en un altre pot canviar moltíssim. és com els llibres, que hi ha cops que te’ls llegeixes per cinquè cop i no pares de descobrir-ne o aprendre’n coses noves. però això també va bastant a gustos (he de dir que a mi junts i prou de l’anna gavalda em va agradar :P).. quina gràcia això de les yasmines! serà qüestió de veure la pel·li, no?:)

Deixa un comentari

