Tota enrojolada…

Aquest matí… he passat durant un breu moment una vergonya així entre graciosa i terrible…

He arribat a l’autoescola i com sempre he posat la meva motxilla a la cadira del costat…

Al col·locar-la he vist que hi havia alguna cosa penjant de una de les nanses.

Tot seguit m’hi he fixat més…

Era:

un sostenidor,

meu.

Corrent l’he desenganxat abans que el profe el veiés… I m’he dit… “merda… acabes de caminar un quart d’hora des de casa amb un sostenidor penjant de la motxilla…”

Encara sort que l’autoescola està al principi del carrer major… i que no m’ha vist gaire gent… xD

Conclusions?

He de tenir el terra de l’habitació menys desendreçat.

M’hi he de fixar més abans de sortir de casa…
Anuncis

2 thoughts on “Tota enrojolada…

Deixa un comentari

