Il·lusió. Quarta i última part.

Vaig buscar per totes bandes, ràpid, abans de perdre’l de nou. I per sort encara era allà, abastable, a menys de vint metres, si corria una mica, encara el podria atrapar.

Apretant a córrer vaig escurçar la distància entre ell i jo, a cada segon sentia el meu cor escapar de tanta excitació de tantes ganes de parlar amb aquell home.

I quan estava a cinquanta centímetres darrere d’ell em vaig aturar. La por es va escolar dins meu en el temps que dura una inspiració dins les meves entranyes.

I si no em recorda? I si em recorda però resulta que se’n fotia de mi? I si es pensa que estic boja? I si no és ell? I si resulta que és una mala persona? I si faig el ridícul?

Una muntanya de “i si” em van col•lapsar el cervell durant uns cinc segons eterns i congelats. Un munt de “i si” que es van deixar vèncer per un petit “i perquè no?”

De sobte, es va girar, em va veure, em va mirar, i al reconèixer-me, va somriure de bat a bat, com encara no li havia vist fer.

Vam tornar a creuar les nostres mirades, i vam començar a caminar, sense dir-nos res, dient-nos amb els ulls les moltes ganes que teníem de veure’ns. Llavors vaig saber que ell també havia estat pensant en mi.

I tot seguit, a poc a poc, vam començar una conversa que encara no sabíem on ens duria.

http://es.youtube.com/watch?v=fCLz6CM-unU

Anuncis

Un pensament sobre “Il·lusió. Quarta i última part.

  1. Bonica, ja t’he agregat al me blog, ara perquè estic un poquet enfeinada, però premeto llegir-me les 4 parts d’il·lusió, que em piquen molt la curiositat!!un petonet petita!

Deixa un comentari

