DORAEMON

“Tan de bo els meus somnis es fessin realitat,
es fessin realitat perquè en tinc un bon muuunt.

En Doraemon ho pot fer de recursos en té molts,
a la butxaca màgica trobarà invents per tooots.

Voldria poder volar pel cel blaaaau.

AIXÒ ÉS EL CASQUET VOLADOR!!

Ah, ah, aaaah, tu sempre guanyeees, Doraaaemooon…”

http://es.youtube.com/watch?v=9ykZUhypBLA

Voldria tornar a ser petita per canviar els somnis i malsons d’ara, per el dolços somnis i la imaginació d’abans. Imaginar que la Porta que el gat còsmic es treia de la butxaca i que et porta a tot arreu existeix i poder tancar definitivament aquesta porta oberta que se m’ha colat al cor i al cap i que no hi ha manera de segellar.

A vegades poder agafar el Casquet Volador i donar un tomb en algun lloc inconcret entre els núvols, estrelles i el sol, i el planeta terra… Deixant-me endur per algun corrent d’aire, i arribar a ves a saber on… I quedar-m’hi, per començar una cosa nova…

I finalment, ser capaç de fer-me invisible, per no haver de justificar continuament, perquè no faig allò, per que sento això i per que deixo de sentir allò altre… Per amagar els meus ulls que tot ho reflexen… Per deixar d’existir…

Anuncis

Deixa un comentari

