Cicatrius

Acabo de recordar una cosa.

Tot al principi de fer el Toy, de crear el Buddy, em vaig fer una ferida al dit gros de la mà esquerra. I em va fer mal. I va fer crosta. I feia lleig.

I al final va desaparèixer.

I avui m’he fixat que hi tenia una lleu marca més fosca que la resta de la pell.

No recordava de què era.

Fa uns instants he recordat el tajo que em vaig fotre fent el ninot.

I m’he dit “claaaaar, t’ho vas fer quan encara no dominaves les eines…!!!”

I llavors m’he preguntat:

Totes les ferides son iguals? Les del cor també s’acaben per oblidar?

Anuncis

Deixa un comentari

